piątek, 26 kwietnia 2013

Varsovía

Hay cientos de razones para enamorarse de Varsovía. To główne hasło Warszawy, z tym, że w języku hiszpański. Oznacza ono: "są setki powodów by zakochać się w Warszawie". Turystyczna strona Warszawy jest świetnie zrobiona w kilku językach. Tak prezentuje się w języku hiszpańskim:


Mnóstwo wartościowych informacji jak poruszać się po mieście, najważniejsze zabytki i ich historia, pomysły na wieczór, charakterystyka dzielnic, hotele, restauracje i wiele wiele innych.

To także świetna metoda, aby więcej dowiedzieć się o swoim mieście. Przeczytałem sporo artykułów, aby doszlifować swój hiszpański, a przy okazji dowiedziałem się sporo o historii Warszawy.  


Dziś byłem także w Biurze Informacji Turystycznej w Pałacu Kultury. Otrzymałem sporo informacji na temat Warszawy w języku hiszpańskim: mini przewodnik, TOP 10, Warszawa Chopina, Warszawa dla ciekawskich i inne. To wszystko dostępne jest także w innych językach. Z tego co wiedziałem także w angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, rosyjskim, polskim... i może jeszcze jakimś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz